Dječja oprema, dječja kolica, autosjedalice

Uvjeti poslovanja

Općenito

Roba je prodana na razumijevanje da će se koristiti za njihovu namjeravanu svrhu. Prodavatelj neće prihvatiti odgovornost za korišteno ili zloupotrebljavano korištenje opreme od strane kupca. Proizvodi koji se nalaze u web shopu nisu svi odmah dostupni u trgovini.

Cijene

Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave. Maloprodajne cijene su iskazane s PDV-om.

Plaćanje

Prodavatelj nudi Kupcu različite mogućnosti plaćanja i to: gotovinsko, virmansko plaćanje, općom uplatnicom, plaćanje putem kreditnih i debitnih kartica (jednokratno plaćanje, višekratno beskamatno plaćanje i plaćanje putem potrošačkih kredita).

Povrat robe

Ako je roba kojim slučajem bila zaprimljena oštećena, autorizaciju za povrat robe mora odobriti Prodavatelj. Povrat robe mora biti učinjen u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena s računom, ne korištena, u savršenom stanju s originalnom ambalažom. Eventualne troškove prijevoza, prethodno pismeno odobrenje od strane Top Friza, u svezi sa reklamacijom na proizvod, a koji nastaju pri popravku proizvoda odnosno pri njegovoj zamijeni novim proizvodom snosimo mi, s tim da je prijevoz obavljen javnim prijevoznim sredstvom, a po poštanskom, željezničkom ili brodskom cjeniku. Proizvod mora biti zapakiran u original ambalaži uz odgovarajuću mehaničku izolaciju. Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu idu na rizik i trošak kupca. Trošak poštarine neće biti refundiran Kupcu ako je roba vraćena kao ne željena ili ne odgovarajuća. Prodavatelj ne odgovara za izgubljenu robu poslanu poštom Kupcu.

Reklamacije

Sve reklamacije zbog nedostatka proizvoda od strane prodavatelja moraju se potraživati u tvrtki u kojoj ste kupili proizvod. Fizička oštećenja kolica zabilježena u jamstvenom roku, koja su se dogodila od strane prodavatelja, realizirat će se u roku od 21 dana nakon što se kolica vrate prodavatelju. Kvar morate prijaviti tijekom trajanja jamstva. Jamstvo ne pokriva oštećenja koja su nastala kao posljedica nepravilnog rukovanja od strane kupca. Jamstvo se ne odnosi na manje nepravilnosti koje kupac može samostalno otkloniti (vidjeti upute za uporabu). Jamstvo se ne odnosi na proizvode koji se koriste u komercijalne svrhe i/ili u komercijalnim prostorima. Davanjem proizvoda na popravak neovlaštenim servisima i osobama (ugradnja neoriginalnih dijelova), kupac gubi pravo na jamstvo. U slučaju pozivanja na jamstvo uz ispunjeni isporučeni jamstveni list obavezno je priložiti račun za proizvod. Prava po osnovi jamstva gase se nakon isteka 12 mjeseci računajući od dana kada je zatražen popravak ili zamjena proizvoda. Prava u svezi s proizvodom s jamstvom ostvarujete od trgovca od kojeg ste kupili proizvod, a ne od ovlaštenog servisa. Prodavač proizvoda određuje način održavanja ili popravljanja proizvoda.

Jamstvo ne vrijedi u slučaju prirodnog trošenja proizvoda tijekom upotrebe.

Jamstvo ne pokriva izgubljene dijelove kolica od strane kupaca.

Jamstvo na prodani proizvod vrijedi 12 mjeseci od datuma kupnje.

Jamstvo se odnosi na područje RH.