Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja
Općenito

Roba je prodana na razumijevanje da će se koristiti za njihovu namjeravanu svrhu. Prodavatelj neće prihvatiti odgovornost za korišteno ili zloupotrebljavano korištenje opreme od strane kupca. Proizvodi koji se nalaze u web shopu nisu svi odmah dostupni u trgovini.

Cijene
Cijene proizvoda na našim internet stranicama i društvenim mrežama su podložne promjenama bez prethodne najave.

Maloprodajne cijene su iskazane s PDV-om.

Reklamacije

Prodavatelj će isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda.

U pakiranju proizvoda pronaći ćete potrebne upute za rad, račun te jamstveni list.

Reklamaciju i prigovor na svaki kupljeni proizvod ili poslovanje šaljete isljučivo na email djecjisvijet.eu@.gmail.com gdje morate navesti razlog prigovora ili reklamacije te priložiti račune i garancijski list, ukoliko se radi o kupljenom proizvodu.

U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju smatramo valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Rok reklamacije na neispravno kupljeni proizvod je 6 mjeseci od datuma kupnje. U slučaju da ste neispravnost ili nedostatak primijetili nakon više od 6 mjeseci, reklamaciju ne možemo uvažiti te se svi dijelovi i popravci obavljaju o Vaš trošak. Kupac je dužan imati račun i garancijski list za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu. Na reklamaciju i prigovor odgovaramo Vam u roku od 15 dana. Rok zamijene proizvoda ili dijelova ovisi o dostupnosti dijelova ili samog proizvoda (rok isporuke Vam se dodatno javlja putem email adrese).

Povrat robe

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članku 72, svaki je potrošač u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Povrat ili zamjenu proizvoda prihvaćamo samo u originalnoj ambalaži, sa svim etiketama koje su se nalazile na proizvodu prilikom primitka ili kupnje proizvoda. Prilikom povrata proizvoda, na samu ambalažu ne smijete ništa lijepiti ili pisati, jer takve proizvode ne prihvaćamo.

Naručene artikle je moguće zamijeniti za drugi artikl (ili artikle) u roku 14 dana od zaprimanja paketa.

Prilikom vraćanja određenog iznosa na Vaš tekući račun, potrebni su nam Vaši podaci:

1. Ime i prezime vlasnika tekućeg računa.

2. Adresa vlasnika tekućeg računa.

3. Broj mobitela vlasnika tekućeg računa.

4. Kopija kartice tekućeg računa.

Trošak dostave povrata i trošak slanja zamjenskog artikla snosi kupac.

Prije svakog povrata ili zamjene robe, molimo Vas da nas kontaktirate putem naše email adrese: djecjisvijet.eu@gmail.com

U slučaju krivo naručenog proizvoda od strane kupaca, moguće je zamijeniti proizvod uz troškove dostave koje snosi kupac. Kod zamjene, proizvod mora biti neoštećen, nekorišten, u original pakiranju te sa svim potrebnim dodacima, računom, uputstvima, jamstvenim listom, etiketama te pisanom obavijesti o zamjeni.

Prilikom kupnje ili primitka proizvoda (u slučaju narudžbe preko našeg web shop-a), potrebno je provjeriti sve dijelove proizvoda prijaviti ukoliko je dio proizvoda oštećen ili fale dijelovi. Molimo Vas da ne koristite proizvod koji je oštećen ili mu fale dijelovi. U tom slučaju, povrat ili zamjena nije moguća.

Zamjena proizvoda isključuje proizvode koji su bili na popustu, trajno snižene proizvode i/ili proizvode koji su vidljivo bili korišteni i/ili oštećeni.

U slučaju naknadnih oštećenja vrijede uvjeti iz jamstva priloženi uz račun kupljenog proizvoda. Jamstvo vrijedi samo na određene dijelove proizvoda.

Ako je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi zamjena će biti odbijena, a troškove transporta snosi kupac.

Sve zamjene, oštećeni dijelovi i slično šalju se na adresu TOP FRIZ d.o.o. Zaprešićka 2, 10 290 Jablanovec (Westgate shopping city - 099 659 7933), a troškove zamjene/povrata snosi kupac.

Zamjena mora biti unaprijed dogovorena. Sve zamjene, oštećenja i slično potrebno je prvo prijaviti putem e-mail adrese: djecjisvijet.eu@gmail.com

Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta.

Prodavatelj u dobroj namjeri želi isporučiti robu u dogovorenom roku od dana zaključenja narudžbe, ali u pojedinačnim slučajevima, zbog više sile (snježne oluje, potresi, poplave, požari, štrajkovi, blokade na cestama itd.), moguće je da roba ne može biti isporučena na vrijeme. U tom slučaju Kupac će biti obaviješten od strane Prodavatelja. Prodavatelj može, na zahtjev Kupca, preuzeti organizaciju isporuke namještaja i opreme do mjesta Kupca.