Dječja oprema, dječja kolica, dječji namještaj

Narudžbe i dostava

Naručiti možete na 3 načina:

1. Koristeći sustav internet trgovine – (24/7)

2. Telefonom na: 099/659-7933 (sms, viber, whatsapp)

3. Slanjem e-maila na djecjisvijet.eu@gmail.com  – (24/7)

4. Preko Facebook messenger-a, Instagram aplikacije, Google+

Za narudžbe Vas molimo sljedeće podatke:

Ime i prezime, adresa, broj telefona/mobitela, ime proizvoda, šifra proizvoda te količina.

Vaši podaci nam trebaju isključivo zbog dostave.

Napomena: Ukoliko proizvod ima opcije (boje i veličine) molimo vas da nam napomenete koju opciju želite.

Registracija nije obavezna te možete naručiti proizvode bez upisivanja u bazu naših korisnika.

Ukoliko želite naručiti koristeći sustav internet trgovine (što u svakom slučaju preporučujemo budući da na taj način osiguravate da nitko prije vas ne kupi željeni proizvod), možete to obaviti u nekoliko jednostavnih koraka.

Proizvodi koje nudimo na našim društvenim mrežama te web stranicama nisu svi odmah dostupni.

Za proizvode koje imamo na stanju, rok isporuke je 2-5 dana, a robu koju naručujemo rok isporuke je 2-5 tjedna (rok isporuke ovisi o proizvodu).

Diskrecija

Paketi se šalju IZNIMNO diskretno u standardnim neprozirnim kartonskim kutijama. Na paketu su navedeni isključivo Vaši podaci (ime i prezime, adresa i broj mobitela) te podaci tvrtke koja šalje paket.

Dostava - nudimo besplatnu dostavu do 28.02.2019. godine!

(Besplatna dostava za sve proizode iznad 1.000,00 kn)

Nudimo dostavu za cijelu Hrvatsku putem Overseas Express dostavne službe i GLS-a (dostava za otoke ide po posebnom režimu).

Dostava za pakete obračunava se prema cijenama dostavnih tvrtki Overseas Express i GLS. Dostava paketa se naplaćuje prema količini, veličini ili težini paketa.

Također, plaćene proizvode odabranih proizvoda možete preuzeti u našim poslovnicama uz prethodnu najavu.

Kupac će dobiti obavijest nakon što prodavatelj pošalje proizvod na isporuku. Na toj obavijesti nalazi se broj za praćenje paketa dostave kako biste mogli znati gdje se nalazi vaša pošiljka u svakom trenutku.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ako kupac nakon potvrde kupovine ne primi obavijest o isporuci robe u očekivanom vremenu (najkasnije u 3 radna dana), kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja.

Ako poslana roba nakon obavijesti o isporuci ne stigne u očekivanom vremenu (prema pravilniku dostavne službe), kupac bi o tome trebao obavijestiti dostavnu službu na telefon:

Overseas Express: 01 3454 555

GLS: 01 2042 672

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da tijekom transporta ne budu oštećeni, a sve su pošiljke osigurane od strane dostavne službe. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatnicima tvrtke koja vrši dostavu).

Ako prodavatelj ne može dostaviti sve naručene proizvode kontaktirati će kupca i dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje naručenog proizvoda. Ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni.

Ako kupac nakon dostave naručene robe iz bilo kojeg razloga ne želi ili ne može platiti i preuzeti paket, dužan je preuzeti na sebe troškove dostavne službe i povrata robe te troškove naše dostavne službe prema cjeniku.